Частный автоинструктор, АКПП, частные уроки вождения, обучение вождению, Киев.

Що ми вивчаємо на наших заняттях

Що ми вивчаємо на наших заняттях

Мої майбутні учні часто питають по телефону: "Як будуть проходити наші уроки, що будемо вивчати?" Тут Ви можете дізнатися заздалегідь, що Ви будете робити на наших уроках, які навички Ви повинні отримати.

Перше, що необхідно зробити водієві, сівши в автомобіль, це налаштувати сидіння і дзеркала під себе.

Тут і надалі ми будемо говорити про машини з автоматичними коробками передач - АКПП. Є деякі відмінності від машин з МКПП - т. зв. механічною або ручною коробкою передач. Наприклад, немає педалі зчеплення.

Сидіння

Спочатку необхідно відрегулювати сидіння по висоті. Людям невисокого зросту бажано підняти сидіння трохи вище, але, майте на увазі, що немає ніякої необхідності бачити капот Вашого автомобіля. Я Вас навчу, як дотримуватися безпечної дистанції до переднього автомобіля не бачачи свій бампер. Більш того, чим нижче сидить водій, тим нижче центр ваги авто, а це впливає на безпеку.

Потім налаштовуємо сидіння "вперед-назад". Для цього, поставивши пальці правої ноги на педаль гальма (це ліва педаль на машинах з АКПП), а п'яту точно під неї, рухаємо сидіння вперед настільки, щоб між коліном правої ноги і "торпедо" помістилися 4 пальці Вашої правої руки. Це буде оптимальне положення сидіння для безпечної роботи ніг під час керування автомобілем. Є деякі автомобілі з великою відстанню до "торпедо", наприклад Opel Corsa, там настройка буде дещо інша.

Положення спинки сидіння регулюємо так: при щільно притиснутих до спинки лопатках, кисть руки повинна звисати за кермо, якщо покласти її на "верх" керма (12 годин по циферблату). Перевірка - при знаходженні рук на рульовому місцях відповідних 10 годин і 14 годин кут в ліктьовому суглобі повинен бути не більше 120 градусів (прямі руки або сильно зігнуті - груба і небезпечна помилка).

Налаштування дзеркал

Салонне дзеркало налаштовуємо так, щоб у ньому було повністю видно заднє скло. У бічних дзеркалах повинно бути видно наступне: по горизонталі 1 / 8 - 1 / 10 частину дзеркала займає задня частина машини, інше - дорога, по вертикалі 1 / 3 небо, решта - дорога.

Початок руху

При натиснутій педалі "гальмо", включаємо передачу, позначену буквою «D» (drive - рух). Машина стоїть, утримувана гальмом. Далі, повільно відпускаємо гальмо, машина починає рухатися, швидко ставимо праву ногу на педаль газу і без поспіху, але і без паузи починаємо утоплювати педаль газу до підлоги. Починається розгін. Якщо перестати поглиблювати педаль газу до підлоги, машина перестане розганятися і поїде з постійною швидкістю.

Гальмування

Для цивільних осіб, що рухаються в міському потоці, а не за ралійної трасі, немає необхідності застосовувати прийоми "спортивного" гальмування. Кому цікаві спортивні техніки, знайдуть їх у відповідних статтях чи книгах (їх багато).

Наше завдання навчитися гальмувати максимально безпечно і ефективно.

З педалі газу на педаль гальма нога повинна переходити миттєво (якщо це робити повільно, можна втратити дорогоцінні метри гальмівного шляху).

Треба навчитися відразу потрапляти на «точку гальмування», щоб гальмування починалося як можна раніше.

У міру зниження швидкості, тиск на гальмо треба зменшувати, але не відпускати педаль, інакше гальмування припиниться зовсім.

Рулювання

Однією з найбільш складних тем є вивчення поводження з кермом. Можна, звичайно, крутити кермо "як попало" (навіть однієї долонькою), але тоді і машина буде їхати «як попало». Від того, по якій траєкторії поїде автомобіль, залежить не тільки швидкість проходження віражу або повороту на перехресті, але і Ваша безпека. Я не готую зі своїх учнів автогонщиків (хоча бажаючі можуть отримати навички початкової спортивної підготовки). Тому я даю навички простого і безпечного рулювання для звичайних водіїв. Терміни, якими я називаю кути повороту керма, за назвою схожі на спортивні терміни кутів повороту дороги, але відношення до спорту не мають. Тут вміщено фотографії рулювання у вигляді кінограм.

Поворот I категорії

Кермо повертається на одну чверть від повного обороту керма (90 градусів) або трохи менше. Це плавний поворот. Він зустрічається на міських перехрестях наліво і на заміських трасах на крутих поворотах.

Поворот II категорії

Кермо повертається на чотири чверті обороту керма (360 градусів) - повний виток. Це найбільш часто використовуваний спосіб рулювання в усіх скрутних умовах (двір, паркування, бензоколонки і т. д.).

У випадку, коли кут повороту автомобіля невідомий або необхідно ефективно маневрувати на розбитій дорозі, об'їжджаючи вибоїни і воронки непочіненние з війни, застосовується перехресне рулювання. І не вірте інструкторам з автошколи, що схрещувати руки не можна - це знущання над учнями.

Рух по трасі

Дуже важливо навчитися тримати середину своєї смуги і постійну і безпечну дистанцію до попереду автомобіля, що йде (причому різну, в залежності від швидкості потоку). Цей навик особливо важливий при русі на багатосмугових дорогах - МКАД, ТТК, автомагістралі.

Перестроювання і обгони - не допускається перестроювання без набору швидкості. Вона повинна бути більше, ніж швидкість сусіднього ряду. З гальмуванням можна перебудовуватися тільки в "пробках".

Рух по міських вулицях

Основні навички:

  • Здійснювати впевнені й точні повороти на перехрестях направо і наліво з нормальною швидкістю.
  • Рухатися зі швидкістю потоку.
  • Вміння рухатись у "пробці".
  • Правильний розподіл уваги на міських вулицях.
  • Аналіз і прогнозування розвитку навколишнього оточення.
  • "Передбачення" дій інших водіїв.
  • Виявлення та протидія можливої "подставе".
  • Керування автомобілем в обмежених умовах
  • Застава безпечного руху у дворах, паркінгах, бензоколонках - ефективне і точне рулювання за умови "знання" габаритів свого автомобіля.
  • Рух заднім ходом по дзеркалах, контроль "своїми очима".
  • Вивчаємо дуже прості й ефективні способи паркування передом, заднім ходом і "паралельна" - уздовж бордюру.
сайт создан компанией

(067) 171-69-68 - Роман
(098) 371-29-89 - Геннадий
(099) 198-39-94 - Геннадий

Отзывы об инструкторе Геннадии

Прежде всего хочу сказать Генадию огромное спасибо!
Это была моя цель - научиться водить машину и совершить самостоятельное путешествие на автомобиле.
Благодаря Генадию эта задача была с блеском выполнена.
Сейчас я начинающий водитель и вожу машину с удовольствием, несмотря на киевский трафик.
Самое главное, что Генадий настоящий, истинный профессионал своего дела. Постепенно, раз за разом, Вы овладеваете навыком вождения и, возможно, с некоторым удивлением для самого себя, понимаете - "да, я действительно умею водить машину!".
Одна из особенностей обучения в том, что после его завершения у вас нет страха, просто садишься за руль и едешь, то есть создается психологический и практический базис для комфортного и безопасного вождения в дальнейшем.
 Мне будет не хватать наших занятий/общения.
Обязательно буду рекомендовать всем своим знакомым, собирающимся погрузиться в "автомобильный мир". Некоторые фразы из занятий активно цитирую :)
Генадий, огромное Вам спасибо! Терпения и удачи!  Успехов в вашей работе и хороших учеников.

Александр.
2018 г.

Читать все отзывы >>

Хочу написать про этого автоинструктора, он подробно обьясняет и учит вождению. Генадий разбирает каждую ситуацию, ошибку, каждый случай, все, что может вам пригодиться и уберечь вас и вашу машину от аварийных ситуаций. Сам он очень простой в общении и приятный человек. К ученику относится с уважением и с ним приятно поговорить. Удачи Вам и вашим ученикам
Алина

Читать все отзывы >>